Вікі 2b2t
Advertisement

2010[]

Число гравців: 50—70 (різні обліковки).

Нічого не відомо про перші дні «2b2t» крім того, що сервер розпочав роботу в грудні 2010 року.

2011[]

Число гравців:50—70.

Упротязі 2011 року сталося декілька подій. Найзнаковішою подією стало утворення республіки Фейспанч (англ. Facepunch). Цього року доєдналися багато знаменитих олдфагів, зокрема Offtopia, xcc2, popbob.

  • Початок 2011 – Хаусмайстер телепортується до випадкових гравців, аби перевірити проґрес серверу. Інколи він давав гравцям випадкові предмети.
  • Квітень 2011 – зачинається республіка Фейспанч (ориг. Facepunch Republic); багато хто звертають увагу на це та намагаються спинити їх.
  • Травень 2011 – пошкодження даних гравців і зміна покоління в грі призводять до того що спавнище має дивний вигляд.
  • Од липня 2011 по січень 2012 – «2b2t» здобуває підтримку Попбоба та інших.
  • Кінець 2011 – один із членів Фейспанчу виявив перший дюп на «2b2t», поршневий.

2012[]

Число гравців: 20—50.

Цей рік зазначений одним із найнеплідніших періодів на сервері. Сервер зітнувся з різкою втратою гравців через ухід кількох фейспанчерів, зміни айпі-адреси та вимкнення сервера впротязі трьох місяців, що змусило багатьох гравців припустити, що сервер спинився назавсіди.

  • Лютий 2012 – республіка Фейспанч розкасована. X0XP жалкує про ґріф бази владного гурту, що була розташована на координатах X1000000:Z1000000.
  • 27 лютого 2012 – xcc2 захопив видивозапис того як Хаусмайстер експериментує з грозою в Спавні. Подібний шторм стався 20 липня того ж року.
  • Квітень 2012 – ImperatorTerrae знаходить базу вікінгів і «реформує» її.
  • Червень 2012 – 2k2k заснована проєктом Сіону.
  • Кінець 2012 – в Рікенмані з'являється перша холка, а в Шоґуні з'являється друга.
  • «2b2t» вимикається на три місяці та змінює айпі-адресу з 2b2t.net на 2b2t.org.

2013[]

Число гравців: 10—30.

2013 рік писаний Валькірією, бо більшість інших гуртів цього періоду були забуті.

  • Лютий 2013 – Coldwave, Zach3397 та Hinderjd заснували Гітлервуд (ориг. Hitlerwood).
  • Березень 2013 – Sato86, Drewbookman і Pyrobyte заснували Анатолію.
  • Квітень 2013 – члени Гітлервуду й Анатолії (гурт Чорного прапору) заснували Валькірію.
  • Травень 2013 – оновлення версії майнкрафту на сервері до 1.4.7; новий дюп; убито першого ендердракона.
  • 11 червня 2013 р. – Перша інкурзія; видиво на IGN (не викликала ажіотажу).
  • Серпень—жовтень 2013 р. – Друга інкурзія.
  • Жовтень/листопад 2013 – jesse_number6 заснував Шенандоа.
  • Грудень 2013 – злам «2b2t»; Пайробайт і Айтрістан досягли світової межі.
  • Невідомого місяці 2013-го року розпочалося будівництво піраміди Гард-Гет.

2014[]

Число гравців: 30—20.

Упротязі 2014 року Валькірія розпалася на декілька невеликих гуртів. До них належать Ґейп Ґруп і Легіон Шенандоа.

  • Січень 2014 – Асґард закинуто після того як Попбоб заґріферив її під час будівництва.
  • Травень 2014 – Тукейтукей похована в лявокасті та многі давні підвалини, включаючи НФО та місто Плаґін, анулюються висушувачами.
  • Червень 2014 – зачинається Легіон Шенандоа та засновано Ґейп-1.
  • Липень 2014 – на вебсайті сервера з'являється сумнозвісне повідомлення про те, що Хаусмайстер назавсіди покинув сервер, зоставив його під опіку «анонімному другу». Особистість власника змінилась одразу після цього допису.
  • Вересень 2014 – зачинається проєкт Фенрір.
  • Жовтень 2014 – засновано «3b3t».
  • Грудень 2014 – Тибсендсаунд (ориг. ThebesAndSound) запустив проєкт Південного каналу.

2015[]

Число гравців: 20—40.

Цього року стався значний приріст гравців, переважно через численні статті та масивний допис на редиті.

  • Січень 2015 – версія майнкрафту «2b2t» оновлена до 1.8.
  • Лютий 2015 – проєкт Фенрір закінчився.
  • Березень 2015 – заснування Асґард-2.
  • Квітень 2015 – зруйнування Асґард-2; розпочалася Третя інкурзія.
  • Травень 2015:
    • засновано Аврей;
    • Третя інкурзія завершується;
    • Гнівна застава побудована.
  • Червень 2015:
    • Кінгс Лендинг заснований;
    • Останній гурт фейспанчерів розформувався;
    • Заснована Вихрова коаліція.
  • Серпень 2015. Проєкт Волт, тепер відомий як «музей 2b2t» є проєкт, що закликає зберегти кожну пам'ятку в «2b2t» недоторканою та зоставити її в улозі музею для інших гравців.
  • Жовтень 2015:
    • Стаття про материнську плату опублікована;
    • Розпочинається й завершується мініінкурзія VICE.
  • Грудень 2015 – база Імператора знищена гравцем Jared2013. Приблизно в цей же час вебсайт сервера зачиняється.

2016[]

Число гравців до червня: 1—10.

Число гравців по червні: до 2500 і більше.

Це є врем'я, коли Тубітуті був найбільш густонаселеним. Ці було спричинено тим, що Зе Кемпінг Рашер зняв видиво та опублікував його на ютубі.

  • Лютий 2016 – дописана стаття RPS.
  • Березень 2016 – експлойт поверхні BedTP.
  • Квітень 2016:
    • Космічна Валькірія поруйнована тиранією;
    • КДБ знищений тиранією.
  • Травень 2016 – число гравців різко спадає, інколи до 1—5 в онлайні.
  • Червень 2016:
    • 1 червня – Зе Кемпінг Рашер розпочинає серію на Тубітуті. Найближчими днями Тубітуті затоплюють його шанувальники.
    • 4 червня – Зе Кемпінг Рашер об'явив війну членам OG з покликанням на гравців, які були на сервері довше за нього.
    • 13 червня – Фіт стає «лідером» куреня ветеранів, який, мабуть, мусив утримувати натиски нападників і зберігати звичай передруйнівників на сервері. Пізніше це оказалося даремним.
    • Середина червня – довкола терени спавну 500x500 розбудовується лявова стіна в надії стримати рашерів у пастці на Спавні; цей проєкт провалився. Вельми схожий проєкт зачинається під час Шостої інкурзії, однак так само провалюється.
    • 17 червня – засноване місто Омега.
  • Липень 2016:
    • 24 липня – Четверта інкурзія розпочинається з ветеранів, що звершили набіг на базу «Napkin0fTruth».
    • 28 липня – друга найбільша сутичка в гисторії Тубітуті: 19 гравців.
    • 31 липня – Аврей знищений його членами після витоку інформації.
    • Липень загалом – оновлення обладнання, тимчасова мапа.
    • Черга встановлена приблизно в це врем'я.
  • Серпень 2016:
    • 5 серпня – двобій Фіта супроти Рашера. Фіт виграв, бо мав більше золотих яблук.
    • 19 серпня – Тороґаруде лишився без пріоритетної черги Ветеранів/OG.
  • Вересень 2016:
    • 16 вересня – найбільша битва в гисторії Тубітуті: ветеранські спільники об'єдналися з Кораптид-Юнікорн, аби перемогти Рашера. Битва завершується нічиєю, Рашер зміг втекти.
    • 19 вересня – Рашер уперше покидає Тубітуті приблизно на місяць.
    • 22 вересня – Пшенична долина зруйнована.
    • 24 вересня – інкурзія завершується; опублікована стаття на Н'ювсвік.
  • Жовтень 2016:
    • 9 жовтня – Рашерова війна завершується. Ветерани кажуть, що близько 10400 рашерів були вбиті.
    • 15 жовтня – Де-Кемпінг-Рашер вернувся та робить іще три видива на Тубітуті, перш ніж піти.
    • 22 жовтня – Рашер іде, і Рашерова війна завершилась. Залишилися величезні рештки присутности рашерів і нових підробок, і сервер радикально змінився.
    • Невідомого дня жовтня – витік про базу Офтопії, в скутку чого Фіт оглядає його базу і знищує.
  • Листопад 2016:
    • 11 листопада – дюп 11/11 був оприлюднений.
    • 22 листопада – Jonathan222 запускає 6Garden. Основне будівництво розпочалося близько січня 2017 року.
    • 25 листопада – AgentGB зняв видиво на Тубітуті.
    • Новий координатовий експлойт. Фітлантіс знайдено.
    • Битва у Фітлантісі.
    • Версія майнкрафту сервера оновлена до 1.11, закінчуючи дюп 11/11.
  • Грудень 2016:
    • Антвеном (ориг. AntVenom) розглядає спроможність зробити видиво з гисторії Тубітуті. Він просить згоди гравців і адмінів.
    • Бірнсі розпочинає мандрівку до другої світової межі, сподіваючись завершити тор Х+ Недерської Цісти. Гурт недерсько-цістньої експедиції утворений.
    • TheDark_Emperor заснував Емперіюм.

2017[]

Число гравців: 80—100 (50—100 під час користання тимчасових мап).

Цього року стався масовий розпад гуртів стрімкозростаючого населення та замороження багатьох проєктів, приміром, Недерська ціста.

  • Січень 2017:
    • 1 січня – Фіт вернувся на Тубітуті з новими, націленими на дітей починами, приміром, світові рекорди майнкрафту з пересування човном. Це призвело до того, що гравецька база Тубітуті зберегла двістівідсотковий онлайн, адже багато гравців долучалися до Фітових починів щодня.

2018[]

Число гравців: 100—250

Рік є найвідоміший двома вторгненнями (шостим і сьомим). Більшість основних фракцій сервера здійснили спробу утворення «Злученої фракції». Сталися значні помилки, котрі призвели до швидкого розголосу серверів, змавмованих із 2b2t.

2019[]

Число гравців: 200—800

2020[]

Число гравців: 500—1400

2021[]

Advertisement